Dziś do 30% rabatu na plakaty
Dotyczy zamówień o wartości ponad 149 zł.

 

Zamówienie i Dostawa
  • Jaki jest czas dostawy?

    Zamówienia realizowane są standardowo i wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawa do klienta trwa z reguły kolejne 2-4 dni robocze. W przypadku wyjątkowo dużej liczby zamówień (w okresie świątecznym, np. Black Friday, Boże Narodzenie i Nowy Rok), opóźnień w firmie spedycyjnej, w przypadku dostaw na terenach wiejskich, gdzie przesyłki nie są dostarczane codziennie, czas dostawy może się nieco wydłużyć.

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Doliczamy 19 zł za przesyłkę za zamówienie. Koszt wysyłki odnosi się do kosztów transportu i opakowania. Wysyłamy Twoje zamówienie zapakowane w wysokiej jakości kartony, aby zapewnić dobrą ochronę Twoich produktów podczas transportu.
    * Jeśli Twoje zamówienie zawiera dużą ramkę na zdjęcie o wymiarach 70x100 cm, zostanie doliczona opłata za przesyłkę w wysokości 39 zł.

    Dostawa do firm: 49 zł za zamówienie FedEx.

  • Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki z punktu odbioru?

    Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone do nas, ponieważ nie odebrałeś przesyłki, pobieramy opłatę w wysokości 199 zł. Ma to na celu pokrycie kosztów obsługi i podwójnego frachtu (w obie strony). Po otrzymaniu powiadomienia e-mailem, że Twój zwrot dotarł do nas, obowiązuje 14-dniowy okres oczekiwania na zaksięgowanie zamówienia. Ewentualna nadwyżka zostanie zwrócona zgodnie z zasadami prawa do odstąpienia umowy/zwrotu towaru.

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

    Po wysłaniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem. Jeśli Twój numer śledzenia nie działa, skontaktuj się z obsługą klienta (pamiętaj, że śledzenie przesyłki nie jest możliwe, dopóki firma kurierska nie wykona pierwszego skanu, co zwykle ma miejsce około godziny 18:00 w dniu wysłania od nas zamówienia).

  • Nie mam powiadomienia SMS od firmy przewozowej. Co powinienem zrobić?

    Może to być spowodowane tym, że podczas składania zamówienia podałeś nieprawidłowy numer telefonu. Skontaktuj się z obsługą klienta, jeśli nie otrzymałeś powiadomienia SMS w ciągu 6 dni od złożenia zamówienia.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Zamówienie można anulować w dowolnym momencie przed rozpoczęciem produkcji. Nie możesz jednak anulować zakupu po wyprodukowaniu towarów w przypadku unikalnych produktów z Twoim konkretnym projektem, takich jak tablice urodzinowe lub karty plakatowe. Jeśli jednak kupiłeś na przykład plakat do galerii lub ramkę do zdjęć, masz pełne 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej.

  • Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

    Niestety nie ma możliwości zmiany produktów w zrealizowanym zamówieniu. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wyprodukowane, istnieje możliwość jego anulowania i złożenia nowego zamówienia. Skontaktuj się z obsługą klienta, a my Ci pomożemy.

  • Jak działają kody rabatowe?

    Kod rabatowy należy wprowadzić przy kasie. Prawidłowe kody rabatowe określają ważne rabaty przy kasie po aktywacji. Stawka rabatowa, do której uprawniony jest kod rabatowy, jest zawsze obliczana i odejmowana od ceny regularnej. Kod rabatowy nie może być używany w połączeniu z innymi ofertami lub rabatami.

  • Nie mogę znaleźć potwierdzenia zamówienia. Co powinienem zrobić?

    Potwierdzenie zamówienia zawsze wysyłamy e-mailem natychmiast po złożeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia w ciągu kilku minut, może to być spowodowane tym, że wprowadziłeś zły adres e-mail podczas składania zamówienia lub potwierdzenie zamówienia trafiło do folderu SPAM. Skontaktuj się z obsługą klienta, jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia i nie możesz go znaleźć w folderze SPAM. Następnie sprawdzimy, czy Twoje zamówienie jest prawidłowe i wyślemy nowe potwierdzenie zamówienia.

Zwroty i Reklamacje
  • Ile kosztuje wysyłka zwrotna?

    Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 39 zł *. Kwota za przesyłkę zwrotną zostanie odjęta od kwoty zwróconej za zamówienie. Koszt zwrotu odnosi się do kosztów wysyłki, obsługi oraz ewentualnych uszkodzeń opakowania.

    * Dotyczy zamówień o wartości zamówienia do 150 zł. W przypadku zamówień o wartości zamówienia wyższej niż 150 zł naliczany jest koszt zwrotu naliczony przez firmę spedycyjną.

  • Czy mogę zmienić produkt?

    Nie zajmujemy się wymianą. Jeśli chcesz zmienić przedmiot, zamiast tego korzystasz z prawa do odstąpienia od umowy i odsyłasz swój produkt jako zwrot. Następnie zwracamy pieniądze, za które możesz złożyć nowe zamówienie.

  • Moja przesyłka jest uszkodzona w momencie dostawy. Co ja robię?

    Jeśli doszło do uszkodzenia podczas transportu i Twoja paczka jest uszkodzona w momencie dostawy, musisz złożyć reklamację bezpośrednio u przewoźnika. Nie odbieraj paczki ani nie podpisuj listu przewozowego przed sprawdzeniem, czy paczka jest nienaruszona.

    Jeśli nie złożyłeś reklamacji przy odbiorze, skontaktuj się z obsługą klienta przewoźnika. Firma, która dostarczyła paczkę, jest podana na liście przewozowym na paczce. Po złożeniu reklamacji do firmy transportowej kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta.

  • Produkt jest uszkodzony. Co ja robię?

    Wszystkie możliwe uszkodzenia muszą być udokumentowane. Zrób zdjęcie szkody i wypełnij nasz formularz reklamacyjny. Rozpatrujemy Twoją sprawę tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 24 godzin.

  • Jak mogę zwrócić produkt?

    Jeśli chcesz zwrócić towar, wypełnij nasz formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj. Następnie wyślemy Ci potwierdzenie zwrotu. To Ty jako klient płacisz za wysyłkę zwrotną, chyba że zaznaczono inaczej.

  • Jakie mam prawo zwrotu?

    Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar musi być nieużywany iw nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. W przypadku ram obejmuje to plastikową uszczelkę wokół ramy, a także ochronne tworzywo sztuczne po obu stronach pleksi.

Karty podarunkowe
  • Jak długo ważna jest moja karta podarunkowa?

    Wszystkie karty podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy od daty zamówienia.

  • Jak mogę sprawdzić aktualne saldo mojej karty podarunkowej?

    Przejdź do strony „Karta podarunkowa”, którą znajdziesz w menu lub w stopce. Wprowadź identyfikator karty podarunkowej, aby zobaczyć aktualne saldo.

Pytania dotyczące produktów
  • Jakiego rodzaju papieru używasz?

    Nasze plakaty drukujemy na 200 gramowym matowym papierze najwyższej jakości francuskiej papierni Clairefontaine. Papier posiada certyfikat środowiskowy FSC, a produkcja jest oznakowana Nordic Ecolabel / EU Ecolabel.

  • Jaką jakość mają Twoje oprawki?

    Nasze ramy wykonane są z drewna, które jest materiałem trwałym, przyjaznym dla środowiska i podlegającym recyklingowi. Nasze stelaże dębowe wykonane są z wysokiej jakości litego dębu, pozostałe stelaże drewniane wykonane są z drewna sosnowego. Nasze drewniane ramy z drewna sosnowego mają powierzchnię malowaną podwójną warstwą lakieru, co zapewnia wyjątkowo równe i piękne wykończenie powierzchni. Wszystkie nasze ramki do zdjęć mają bardzo przezroczystą, bardzo grubą pleksi i obrotowe klipsy, które ułatwiają instalację. Wszystkie ramki można zawiesić zarówno w formacie pionowym, jak i poziomym.

  • Poster design czy Pełna okładka - Co to znaczy?

    Zamawiając plakaty w Gallerix, często możesz wybrać, czy chcesz mieć swój motyw z Poster design czy Pełna okładka. Poster design oznacza, że ​​drukujemy Twój plakat z białą ramką wokół motywu, aby podkreślić ekskluzywny wygląd.


    Poster design (rozmiar na białym obramowaniu):

    21x30cm: biała krawędź o szerokości 2 cm

    30x40cm: biała krawędź o szerokości 2,3 cm

    50x70cm: biała krawędź o szerokości 4 cm

    70x100cm: biała krawędź o szerokości 6 cm


    Pełna okładka:

    Motyw jest nadrukowany aż do krawędzi plakatu.

Jak możemy ci pomóc?

Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy!

Skontaktuj się z nami