Zasady i warunki korzystania
Osoby poniżej 18 roku życia muszą mieć pisemną zgodę rodzica lub opiekuna na zamówienie. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w naszych warunkach w dowolnym momencie. Prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem.
Zamówienie
Wszystkie standardowe zamówienia należy składać za pośrednictwem strony internetowej. Gdy zamówienie jest składane za pomocą konta firmowego, zarejestrowaną firmę należy traktować jako umowną stronę prawną.
Cena i płatność
Wszystkie ceny na tej stronie są cenami aktualnymi. VAT i koszt wysyłki są określone w potwierdzeniu zamówienia.
Płatność kartą:
Twoja karta jest obciążana w momencie wysłania od nas towaru.
Bezpieczne opcje płatności
Zakupy w Gallerix są w 100 procentach bezpieczne. Wszystkie nasze opcje płatności są certyfikowane i dostarczane przez niezależnych dostawców rozwiązań płatniczych dla Internetu.
Opóźnienia w płatnościach
W przypadku opóźnień w płatnościach faktur prosimy o zapoznanie się z regulaminem obecnego wierzyciela.
Pliki graficzne
Pliki cyfrowe należy tworzyć i wysyłać zgodnie z naszymi wytycznymi. Jeśli nasze wytyczne nie będą przestrzegane, Gallerix nie ponosi odpowiedzialności za wyniki drukowania. Gallerix zastrzega sobie prawo do wykorzystania plików cyfrowych klienta jako referencji, jeśli klient nie zaznaczył inaczej.
Tolerancja
Z powodu kalibracji ekranu mogą wystąpić różnice w kolorach.
Dostawa i wysyłka
Termin dostawy to dzień dostarczenia zamówionych produktów. Ryzyko związane z produktem jest przekazywane klientowi z chwilą odbioru. W przypadku, gdy klient zdecyduje się nie zrealizować zamówionego produktu, klient zostanie obciążony odpowiednią opłatą frachtową plus opłata manipulacyjna w wysokości 9 GBP. Jeśli produkt jest uszkodzony w transporcie, prosimy o jak najszybsze przesłanie nam zgłoszenia drogą mailową.
Czas dostawy
Czas dostawy liczony jest od daty złożenia zamówienia. Czas dostawy to czas między zamówieniem a tym, że jako klient otrzymasz swój towar. Należy pamiętać, że jeśli zamówione produkty mają być drukowane z własnym cyfrowym oryginałem, wymaga to przesłania nam kompletnych plików. W przeciwnym razie czas dostawy można dostosować o odpowiedni czas potrzebny na uzyskanie od Ciebie zgody na zaktualizowane pliki. Dostawa/Czas realizacji jest liczony tylko do Wielkiej Brytanii, a wysyłka do innych regionów, takich jak Irlandia Północna lub Wyspa Man, zajmie więcej czasu. Nie wysyłamy do Jersey ani Guernsey.
Opóźnienie płatności
Jeśli płatność klienta zostanie opóźniona o więcej niż 30 dni, Gallerix ma prawo anulować każdą umowę.
Prawo odstąpienia od umowy
Jeśli kupisz plakat z obrazem/projektem z naszej galerii, możesz anulować zamówienie w ciągu 14 dni i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Możesz również anulować dowolne zamówienie, w tym dowolny produkt, w ciągu 14 dni, o ile nie zostało jeszcze wydrukowane. Jeśli prześlesz własny obraz, nie możesz anulować zamówienia po jego wydrukowaniu i wysłaniu ze względu na unikalny projekt.
Obrazy i kolorowy nadruk
Klient jest odpowiedzialny w zakresie praw autorskich za wszystkie przesłane zdjęcia. Zastrzegamy sobie prawo do nieudostępniania nam zdjęć uznanych za niemoralne. Kolory mogą się różnić na różnych ekranach i na wydruku, w zależności od kalibracji ekranu. Gallerix nie ponosi odpowiedzialności za różnice w wynikach pomiędzy sitodrukiem a rzeczywistym wydrukiem.
Gwarancja i zwrot
Nasze produkty posiadają gwarancje, które oferują nam producenci lub dostawcy. Klient nie może powoływać się na żadną dodatkową gwarancję produktu.
Zawsze masz prawo do spakowania towaru oraz sprawdzenia funkcji i wykończenia.
W przypadku wykrycia wady produktu i chęci odesłania zwrotu należy zgłosić wadę w ciągu 14 dni. Za wady powstałe po dostawie Gallerix nie ponosi odpowiedzialności. Zgłoszenia wad należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres:
[email protected]
Pisemna reklamacja powinna zawierać numer klienta, numer zamówienia i powód reklamacji, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu dokumentację tych obrażeń.
Jeśli zostanie zaakceptowany przez Gallerix, zwrot zgłoszonego wadliwego produktu zostanie opłacony przez Gallerix.
Zwroty
Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotu. Płacisz za każdy zwrot, chyba że uzgodniono inaczej.
Towar uszkodzony podczas wysyłki
Jeśli produkt zostanie uszkodzony lub zgubiony podczas transportu z Gallerix do klienta, odpowiedzialność ponosi firma kurierska/wysyłkowa. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu lub zagubieniu podczas transportu, gdy klient z własnej inicjatywy zwróci towar, odpowiedzialność ponosi klient. Gallerix zaleca wszystkim klientom wysyłanie zwrotów w oryginalnym lub równoważnym opakowaniu. Zwroty powinny być przesyłane z możliwością śledzenia.
Jeśli odkryjesz, że przesyłka jest widocznie uszkodzona podczas transportu, należy to natychmiast zgłosić firmie, z której odbywa się transport. Jeśli podczas rozpakowywania znajdziesz uszkodzoną zawartość, wyślij raport jak najszybciej na adres [email protected].
Ty jako konsument / kupujący ponosisz wszelkie koszty zwrotu w przypadkach, gdy jako konsument korzystasz z odstąpienia od umowy.
Odpowiedzialność za błędy
Gallerix bierze pełną odpowiedzialność za poniższe warunki. Gallerix ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady produktu, które różnią się od specyfikacji produktu.
Gallerix nie ponosi odpowiedzialności za wady produktu, które nie mają znaczenia lub mają niewielkie znaczenie dla zamierzonego zastosowania produktu.
Gallerix nie ponosi odpowiedzialności za:
1. wady produktu powstałe w wyniku używania przez Klienta innego sprzętu w sposób wpływający na funkcje produktu;
2. wady produktu spowodowane zmianami lub interwencjami niezgodnymi z instrukcjami Gallerix;
3. wady produktu spowodowane użytkowaniem przez klienta w sposób inny niż zgodny z instrukcją Gallerix lub instrukcją obsługi;
Granice odpowiedzialności (w stosunku do firm)
Jeśli Gallerix jest odpowiedzialny za wymianę produktów lub zwrot kosztów z powodu uszkodzonych produktów lub opóźnionej wysyłki, odpowiedzialność jest ograniczona do wartości zamówienia/kosztu zakupu.
Gallerix odpowiada wyłącznie za straty bezpośrednie. Gallerix nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie, takie jak straty biznesowe.
Gallerix nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie ani nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie w takich przypadkach jak: spór pracowniczy, pożar, wojna, zamieszki, bariery transportowe, braki lub brak paliwa.
Arbitraż lub spór
Gallerix będzie przestrzegał standardów europejskich i międzynarodowych w każdym sporze.
Firma:
Gallerix AB
Västergatan 6D
35230 Växjö
Szwecja
SE556775939301
Inne informacje
Wszystkie obrazy na naszych stronach należy traktować jako ilustracje i nie możemy zagwarantować, że obraz jest dokładnie taki, jak rzeczywisty produkt.
Data wejścia w życie: 2020-03-01